تهران، خیابان ستارخان، ایستگاه دریان نو، پلاک 319

طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی

متخصصین ما در نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) با دانش و تجربه بالای خود از ایده  پردازی ،ساخت تا بهره برداری و تعمیر و نگهداری  پروژه  اعم از ساخت استخر و سونا و جکوزی در کنار شما خواهند بود.همچنین شما می توانید از خدمات مشاوره ای و بر آورد هزینه ها و بخش خرید اینترنتی و آنلاین سرامیک و کاشی بهره برده و پروژه ای بهتر و با کیفیت تری را  به پایان برسانید.

انواع پروژه های نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) عبارتند از:

  • طراحی و ساخت استخر
  • طراحی و ساخت سونای خشک و بخار
  • طراحی و ساخت انواع جکوزی

طراحی و ساخت استخر:

استخر سازه ای مصنوعی است که مانند بک مخزن سرباز آب مورد نیازی که برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را در خود نگه می دارد. به طور کلی استخرها از نظر کاربری،نوع مصالح به کار رفته در سازه استخر و موقعیت استخر نسبت به سطح زمین در گروههای مختلفی تقسیم بندی می کنند.

مهندسین ما متناسب با محیط در دسترس شما و همچنین نوع کاربری مورد نیازتان، طراحی و برآورد پروژه را انجام داده و با بهره گیری از کاشی و سرامیک استخری تولید شده در کارخانجات البرز و گلدیس (آرتما) استخری با کیفیت را برای شما خواهند ساخت که با کلیه استاندارد های موجود مطابقت خواهد داشت. انواع استخر ساخته شده توسط تیم متخصصین ما:

  • استخر های حرفه ای (جهت برگزاری مسابقات)

استخرهای حرفه ای  که در مسابقات بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند و استانداردهای آن توسط فدراسیون شنا تعیین می شود. معمولا به صورت سرپوشیده ساخته شده و محوطه داخل استخر به سیستم گرمایشی مناسب تجهیز می شود.

  • استخر های تفریحی (هتل ها و …)

استخرهای تفریحی اغلب زیر مجموعه ای از مراکز ورزشی هستند که در آنها قسمت های مختلفی مانند استخر آب گرم،استخر سرپوشیده،استخر سرباز،استخر کودکان و غیره در نظر گرفته می شود.

  • استخر های روباز و سرپوشیده جهت منازل و ویلاها

طراحی و ساخت سونا:

علی رغم آنکه سونا در گروه استخرها جای نمی گیرد ولی به عنوان مکان های جانبی استخر از ملازم برای آسایش و رفاه بیشتر مصرف کننده است.

به عنوان یکی از پر  کاربردی ترین بخش های یک استخر سونای بخار و خشک که در سونای خشک از هوای گرم و خشک برای افزایش دمای محیط و افزایش شدت تعریق بدن استفاده می شود؛ است. متخصصین ما در نمایندگی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) با تجارب موفق ساخت انواع سوناهای خشک و بخار بر اساس فضای موجود و همچنین شرایط سازه ای بنای شما بهترین طراحی و کیفیت را برای شما انجام داده و قدم به قدم مراحل ساخت آن را در کنار شما خواهند بود و همچنین پس از تکمیل پروژه نگهداری آن را نیز برای شما عهده دار خواهند بود.

طراحی و ساخت انواع جکوزی:

جکوزی ها در واقع زیر مجموعه ای از استخرها هستند که برای آب درمانی به ویژه ماساژ آبی مورد استفاده قرار می گیرند.در جکوزی ها آب از طریق تعدادی نازل با فشار زیاد به داخل استخر هدایت می شود که این جریان آب پر فشار علاوه بر خواص درمانی در قسمت های مختلف مانند گردن ،پشت پاها،تاثیر آرام بخش و لذت بخشی نیز دارد.

یکی دیگر از خدماتی که مهندسین ما با تجربه بالای خود برای شما ارائه میدهند، مشاوره و طراحی جهت ساخت و اجرای جکوزی های مورد نیاز شما است. تیم متخصصین ما چه از لحاظ سازه ای و چه از لحاظ تاسیساتی پروژه شامل نگهداری و تعمیر،شما را پشتیبانی خواهند کرد و در نهایت با استفاده از کاشی و سرامیک استخری البرز و گلدیس (آرتما) زیبایی و دوام منحصر به فردی به آن خواهند داد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم