تهران، خیابان ستارخان، ایستگاه دریان نو، پلاک 319

زیرسازی و آب بندی

بدون شک یکی از فنی ترین و مهمترین قسمت های ساخت یک استخر زیرسازی و آب بندی آن است.

به طور اجمالی هر استخری که نیاز به اجرای عایق کاری استخر داشته است باید دارای زیر ساخت مناسب همراه با استفاده از مواد و مصالح مورد نیاز همان استخر است که نمایندگی کاشی و سرامیک البرز این خدمات را با استفاده از از بهترین مواد اولیه و بهترین متخصصان برای شما دوستان عزیز فراهم مینماید.

همانطور که میدانیم آب بندی استخر از مهمترین قسمت های ساخت استخر و اخذ نتیجه نهایی مطلوب برای صاحبان استخر است. با توجه به اهمال کاری و عدم اطلاع دقیق ازروش ساخت استخر توسط سازندگان منابع آب که عمدتا بنا ها و پیمانکاران ساختمانی است، در مرحله ی آب گیری استخر مشاهده می شود استخر شدیدا با افت میزان آب مواجه می گردد که به عدم استفاده از مواد آب بندی استخر هنگام ساخت و بعد از اتمام مرحله ی ساخت استخر است.به عنوان مثال از مواردی که اهمیت آب بندی و عایق بندی استخر را نشان میدهد میتوان به انجماد آب در زمستان که باعث به وجود آمدن تنش وفشار هیدرواستاتیک و اختلال در مواد آب بندی شده اشاره کرد.تحقیقات نشان میدهد که استفاده از نمک جهت عدم یخ زدگی باعث از بین رفتن مجدد آب بندی میشود و توصیه شده که در هنگام مشاهده هرگونه نشتی در میزان آب استخر  در سریع ترین زمان و قبل از رسیدن به سیکل های یخ بندان عملیات عایق کاری شروع شود چرا که با نفوذ آب به داخل دیواره و کف  استخر و انجماد آب در آن سریعا بتن و سیمان را تخریب نموده و باعث اختلال شدید در بافت استخر می شود. در ساخت استخرو استفاده از مواد آب بندی میتوان تا حدودی مشکل را برطرف کرد زیرا مواد آب بندی اجازه ی نفوذ آب به داخل دیواره های استخر را نداده و در نهایت منجر به تخریب نخواهد شد.

با توجه به حساسیت استفاده از مواد عایق بندی در استخر در ساخت استخر توجه به این نکته لازم است که هزینه ی اولیه مواد آب بندی استخر در مرحله اولیه ساخت استخر میتواند از هزینه های ناشی از عدم استفاده از مواد آب بندی استخر پس از بروز مشکلات جلوگیری نماید.

ساخت استخر بدون استفاده از مواد عایق کاری منجر به افزایش هزینه های ثانوی و عدم رضایتمندی کامل از اجرا و ساخت استخر خواهد شد.

تیم تخصصی ما در نمایندگی کاشی و سرامیک البرز جلال آقازاده به طور حرفه ای و با بهره گیری از جدید ترین روش ها و متد های روز دنیا به همراه  مصالح موجود و مورد نیاز پروژه تولید شده توسط نمایندگی عملیات زیرسازی و عایق بندی استخر و پروژه های مشابه شما را انجام خواهند داد.

نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس با  ارائه بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک استخری ، سونا و جکوزی در تمامی مراحل زیر ساخت ،آب بندی و ساخت پروژه مورد نظر، شما را همراهی میکند.

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه آب بندی و زیرسازی استخر های موجود شما، متخصصین ما در کنار شما خواهند بود و با تجارب بالا و جدیدترین روش ها و متد های موجود، در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را رفع خواهند کرد همچنین شما میتوانید از خدمات مشاوره ای مرکز فروش کاشی و سرامیک البرز در زمینه ی زیرساخت و عایق بندی پروژه های خود شامل استخر،جکوزی و سونا بهره ببرید.

در صورت وجود هرگونه سوال در این خصوص از طریق پنل ارتباط با ما آن را مطرح کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم