تهران، خیابان ستارخان، ایستگاه دریان نو، پلاک 319

نگهداری استخر و جکوزی

نگهداری استخر، جکوزی و سونا از مهمترین فعالیت هایی هستند که متأسفانه در بسیاری از مواقع توسط مالکان و افراد متصدی آنها، مورد غفلت واقع شده و می تواند باعث به وجود آمدن خطرات و هزینه های سنگینی در آینده برای آنها شود. داشتن یک استخر تمیز و وجود آبی پاکیزه و با تعادل شیمیایی مناسب، ضامن سلامتی و داشتن یک تجربه خوب شنا برای کسانی است که به قصد تفریح و یا ورزش، از این امکانات استفاده می کنند.

علیرغم اینکه نگهداری استخر گاهی ساده بنظر می رسد، اما انجام بازرسی ها و کنترل های دوره ای مربوطه، بصورت علمی و سیستماتیک، نیازمند تخصص و تجربه کافی در این زمینه است. متأسفانه گاهی به دلیل تلاش افراد برای کاهش هزینه، بحث نگهداری و نظارت روی استخرها مورد ساده انگاری واقع شده و بجای سپردن به یک مسئول متخصص، در دست افراد بدون تجربه و آگاهی لازم قرار می گیرد.

عدم کنترل مناسب کیفیت بهداشتی و شیمیایی آب استخر، می تواند باعث بروز بیماری ها و ناراحتی های پوستی و امثال آن برای شناگران شود. ضمن اینکه، صدمه دیدگی هر کدام از دستگاه های استفاده شده در تأسیسات استخر به دلیل عدم کنترل پیشگیرانه مناسب، ممکن است هزینه های قابل توجهی را برای صاحبان استخر به بار آورد.

 

با این تفاسیر مهمترین مسئله ای که دارندگان استخر و جکوزی در حین بهره برداری از پروژه با آن روبه رو هستند، نگهداری از آن است. متخصصین ما در نمایندگی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) این افتخار را دارد تا ضمن برخورداری از کادر مجرب و متخصص در این حوزه، خدمات نگهداری استخر، جکوزی و سونا را برای انواع مختلف استخرهای خصوصی و عمومی برای صاحبان و افراد متصدی این مجموعه ها انجام دهند.

 

 

نگهداری استخر:

نگهداری از استخر ها میتواند در زمینه بهبود کیفیت آب استخر و مشکلات مربوط به آن باشد، میتواند ترمیم عایق بندی و یا سطح سرامیکی استخر باشد و هم میتواند مربوط به تاسیسات پمپاژ و … مربوطه بوده که در هر صورت مشاورین و مهندسین ما در نمایندگی کاشی و سرامیک استخری البرز و گلدیس با حوصله مشکلات شما را بررسی و خدمات متناسب با نیاز شما را برایتان شرح داده و تا رفع کامل آن در کنار شما خواهند بود.

 

 

نگهداری جکوزی:

جکوزی ها یکی از تاسیساتی هستند که همواره نیاز به رسیدگی و نگهداری داشته و در این راستا متخصصین ما در نمایندگی کاشی و سرامیک البرز در صورت بروز هرگونه مشکل یا حتی سرویس های دوره ای جکوزی شما را انجام خواهند داد. مشکلات مربوط به جکوزی میتواند مربوط به تاسیسات پمپاژ و گرم کن ها باشد و یا بحث نشتی و عایقبندی بوده که در هر صورت مهندسین ما با عیب یابی دقیق مشکل را در اسرع وقت رفع خواهند کرد.

تیم متخصصین ما این افتخار را دارد که ضمن خدمات در حوضه ی تعمیر و نگهداری استخر ها و جکوزی، سرویس های دوره ای منظم ازجمله بازدید و بازرسی و تکمیل چک لیست های مربوط به محل مورد نظر شما  مشتریان عزیز را عهده دار شوند و با رسیدگی های به موقع از هرگونه خرابی بیشتر و خسارات جلوگیری گردد و این اطمینان خاطر را برای مشتریان محترم بوجود می آوردند که می توانند از استخر و سایر امکانات مربوط به آن، حداکثر استفاده و لذت را برده و هیچ گونه نگرانی در خصوص سلامتی و یا عملکرد دستگاه های خود نداشته باشند.

در صورت نیاز به مشاوره و وجود هرگونه سوال میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم