تهران، خیابان ستارخان، ایستگاه دریان نو، پلاک 319

نمایندگی رسمی سرامیک البرز

کاشی و سرامیک البرز یکی از معتبرترین برندهای تجاری طراحی لوکس در تولید کاشی و موزائیکهای لعابدار برای محیطهای داخلی و خارجی میباشد. این شرکت در سال 1352 تاسیس و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین در 130 کیلومتری تهران واقع شده است. این شرکت سرامیک های لعابدار مات، براق و ضد اسید خود را در ابعاد 30×60، 25×43، 20×50، 12×24، 15×45، 45×45، 30×30، 25×25، 20×20، 15×15، 10×10 سانتیمتر تولید میکند. نمایندگی کاشی و سرامیک جلال آقازاده به عنوان نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز مشغول فعالیت است و هدف اصلی آن مشاوره و ارائه بهترین خدمات جهت خرید کاشی و سرامیک است.

pic_01
لازم به ذکر است که محصولات کاشی و سرامیک البرز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و مدرن ترین ماشین آلات مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می گردند. بدنه پرسلانی، مقاومت در برابر سایش، یخ زدگی، اسیدها و شوکهای حرارتی برخی از مهمترین مزایای این محصولات می باشند. محصولات این شرکت برای کلیه محیط های داخلی و خارجی مسکونی و تجاری از قبیل حمام، آشپزخانه، فضاهای ورزشی، هتل ها، استخرهای شنا، سونا، جکوزی، آب نماها، نمای ساختمانها، مکانهای شهری و غیره مناسب می باشند. درحال حاضر حجم زیادی از این تولیدات به اروپا، آفریقا،کشورهای CIS، کشورهای عربی، نیوزلند، استرالیا و کشورهای آمریکای جنوبی صادرمی شوند. سرامیک البرز دامنه گسترده ای از دکوراسیون و چیدمان لوکس را پیشنهاد می کند که برای هر محیط زندگی ایده آل بوده و بیانگر سبکی منحصربفرد است که سبک کلاسیک را با مفاهیم مدرن تعبیر نموده، مد و طرح را در هم ادغام مینماید.

نمایندگی کاشی و سرامیک جلال آقازاده همچنین نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک می باشد و محصولات با کیفیت این شرکت در این نمایندگی ارائه می گردند. کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک گلدیس در ایران با ظرفیت فعلی 9.000.000 متر مربع در سال به آخرین فنآوری جهان مجهز است. برنامه این شرکت برای دو سال آینده افزایش تنوع در پرداخت سطوح نهایی محصولات است که این مهم با سرمایه گذاری مجدد و قابل ملاحظه در منابع انسانی، ماشین آلات و گسترش امکانات خود از جمله توسعه بیشتر آزمایشگاه های پیشرفته مان بیش از پیش انجام می شود.

 محیط زیست

کاشی از اثرات بالقوه ای که فرایند تولید بر محیط زیست دارد آگاه است و همواره تاش می کند با صرفه جویی در مصرف انرژی این اثرات را به کمترین میزان کاهش دهد. تیم تحقیق و توسعه بطور مداوم منابع جایگزین انرژی های تجدید پذیر را مورد بررسی قرار می دهند و این تحقیق و بررسی مستمر به ایجاد راهکاری برای بازیافت منابع از جمله استفاده مجدد از آب در فرایند تولید منجر شده است.

خدمات ارائه شده در نمایندگی کاشی و سرامیک البرز جلال آقازاده شامل:

  • مشاوره و برآورد هزینه
  • طراحی و ساخت انواع استخر، جکوزی، سونا و …
  • خرید اینترنتی کاشی و سرامیک از طریق فروشگاه اینترنتی نمایندگی کاشی و سرامیک البرز جلال آقازاده
  • خدمات نگهداری تعمیر استخر و جکوزی و…

جهت اطلاع از قیمت کاشی و سرامیک و دریافت کاتالوگ سرامیک البرز با ماتماس حاصل نمایید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم