تهران، خیابان ستارخان، ایستگاه دریان نو، پلاک 319

چرا نیاز به کارشناسی و برآورد هزینه است؟

هدف کلی ما از بررسی و کارشناسی پروژه مورد نیاز شما، درک صحیح خواسته ها و ارائه بهترین راه حل است. همیشه سعی تیم ما بر این بوده که بهترین کیفیت را با کمترین هزینه ممکن برای مشتریان خود درنظر داشته باشد. دو فاکتور مهم در انجام پروژه هایی همچون طراحی استخر، آبنما، جکوزی، سونا و یا خدمات نگهداری و تعمیرات تعیین و محاسبه ی مصالح مورد نیاز اعم از سرامیک و کاشی استخری و جکوزی و… و برآورد ریالی پروژه از روی مقادیر محاسبه شده می باشد.

تقریبا در تمامی پروژه ها، مهمترین مبحث، مبحث مالی است، مبحثی که بر طبق آن،روش انجام پروژه ، سرعت، کیفیت، دقت و … مشخص می شود. پروژه های نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما)  نیز از این مقوله مستثنا نبوده، و نوع انجام پروژه بر پایه ی برنامه ریزی و مشاوره ی صحیح استوار است.

مشاوره و کارشناسی برآورد قیمت
مشاورین و متخصصین ما در نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) با بهره گیری از تجارب و دانش فنی خود و با صبر و حوصله بسیار خدمات مشاوره خود را در راستای برآورد صحیح نیاز مشتریان ارائه میکنند.

به طبع اولین قدم در انجام هر پروژه شناخت صحیح نیاز مشتری است. تیم متخصص ما در نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس ابتدا نیاز مشتری را دریافت کرده و متناسب با محصولات و کیفیت تولید شده آنها، بهترین ومناسب ترین  محصول متناسب با ماهیت پروژه را به مشتری پیشنهاد میدهند. پس از تایید محصول توسط مشتری با توجه به ماهیت پروژه که میتواند طراحی استخر، آبنما، جکوزی، سونا و یا خدمات نگهداری و تعمیرات باشد برآورد مالی صحیحی از پروژه انجام خواهد شد و  ارزش کلی محصولات  مورد استفاده در طرح مانند قیمت انواع کاشی و سرامیک استخری وهزینه ها ی نصب سرامیک استخری ،ساخت استخر و سا خت جکوزی و غیره  برآورد می شود.

پیش از شروع کار مشتریان میتوانند به بررسی کاتالوگ کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) پرداخته و یک دید کلی از ظاهر و مشخصات فنی و کاربردی محصولات داشته باشند. شما میتوانید کاتالوگ محصولات را به صورت اینترنتی مشاهده کنید و یا از فروشگاه اینترنتی نمایندگی دیدن فرمایید.

نمایندگی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) با قرار دادن امکان خرید  اینترنتی و آنلاین  کاشی و سرامیک این فرصت را برای مشتریان خود فراهم کرده تا علاوه بر صرفه جویی در فاکتور مهم زمان ؛ وی با دقت و حوصله  بیشتری به بررسی خرید خود بپردازد..

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما آن را با مشاورین ما مطرح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را از متخصصین دریافت کنید.

از نظر ما این حق مسلم مشتری است که قبل از اقدام به اجرای پروژه خود که میتواند ساخت یک استخر ، جکوزی، آبنما و.. یا تابلو های استخری باشد نسبت به مراحل کار و کلیه جوانب کار توجیه باشد. این امر مأموریت اصلی مشاورین و متخصصین ما در واحد مشاوره و برآورد نمایندگی است.

مشاورین متخصص ما در کلیه مراحل اجرای پروژه در کنار شما خواهند بود و تعهد کاری و احساس مسئولیت سرلوحه تمامی فعالیت های ما است.

نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک البرز و گلدیس (آرتما) آماده ارائه خدمات و مشاوره در راستای  کلیه خدمات اعم از طراحی استخر، آبنما، جکوزی، سونا و یا خدمات نگهداری و تعمیرات است.

کار دقیق و اصولی را از ما  بخواهید.
مشاوره و کارشناسی برآورد قیمت
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم